Recenze / The Babysitter

Jednou se takhle rozhodnete hodit všechny trable za hlavu a chystáte se vyrazit na víkend mimo město. Nic neobvyklého, akorát doma máte dvanáctiletého asociálního introverta, kterého ve škole šikanují a jeho jedinou spřízněnou duší je podobně vyšinutá nejlepší kamarádka, která bydlí přes ulici. Stále nic neobvyklého, ale pokud si chcete víkend užít tak potřebujete nějaké hlídání a jako nejlepší volba se zdá být osvědčená sexy středoškolačka, která si s prckem dost dobře rozumí a s jeho hlídáním má určitou praxi. Předešlé zkušenosti dokazují, že vše probíhá v normálu, až na to, že kluk je trošku zvědavý, co se vlastně v noci děje v domě když spí. No, to by se jeden nestačil divit.

Výsledek obrázku pro the babysitter 2017

Tenhle horůrek má na svědomí režisér McG, který je zodpovědný za Charlieho andílky, Terminator Salvation a další zbytečné filmy. Dlouho o něm nebylo slyšet, za což jsem nesmírně rád a až letos pro Netflix ukuchtil tuhle nápaditou, sexy, avšak šablonovitou krvavou lázeň. O příběhu se dá říci to, že se drží zaběhlých hororových tradic a až na pár výjimek z nich vůbec nevybočuje. Přitom je zjevné, že McG měl defacto volnou ruku a mohl upustit uzdu své ujeté fantazie a trošku více si pohrát se samotným příběhem a nebo postavami. The Babysitter je vlastně určitou variací na Sám doma, akorát s tím rozdílem, že zde zvolené násilí způsobuje viditelná fyzická zranění, nevratné poškození končetin a litry tryskající krve.

Když se oprostíte od toho, že je to jenom primitivní a pitomá zabijácká show, tak se budete dost dobře bavit, protože hlavní hrdina je vesměs dost zábavný a jeho průpovídky jsou fakt vtipné. Film se rozjede až v ten moment, kdy mladej zjistí, že jeho chůvička v noci provádí věci, o kterých se mu ani nezdálo a od té doby nabere Babysitter docela fajnový spád, který kupodivu vydrží až do konečné fáze filmu. Už vám je zřejmě jasné, že jiné sdělení, než hektolitry krve tenhle snímek nenabídne a na pouhých 85 minutách se toho ani o moc víc vyplodit nedá. Obsazení je fajn, ale zázraky nečekejte, všichni tam jsou především pro své krásné ksichtíky a vyrýsovaná těla.

Vizuálně je tenhle snímek špica, krom pěkných barviček a tvářiček má i dost slušnou dynamickou kameru, která některým scénám dodává šmrnc. The Babysitter je nenáročná oddechovka, kde krom pár životů vesměs o nic nejde a v jistých momentech se budete opravdu dobře bavit. Samozřejmě jako každá podobně laděná žánrovka má i tenhle snímek své neduhy a zbytečnosti, ale jak by řekl Michael Bay, tak McG nechtěl tímhle filmem vyléčit rakovinu, ale prostě jen bavit lidi, a tak k tomu i přistupujte.

6/10